Wednesday, August 26, 2009

love Mongolia

за иб ирчихлээ.....ээж дүү 2 бэжин явчад хүн яг Мэдвэдивтай уулзах гэж байхад миний охин хүрэд ир гэвэл яах уу? би тэгэд вагонд 1раа суугад явжин гэжин шд... тэгэд очод 1 л хонвол яах уу!? за тэр яхав гол нь иб нь хужаа нарт алуулахаа алдав нэг жохон хүүхэд дэлгүүрт гүйж байгад намайг ирэд мөргөд унцан чинь ээж нь гэж нэг хужаа над руу хужагаар үгэлж үгэлж бас хажууд байсан хэдэн хужаа над руу хашигчад еооо бөөн юм болод ээж училт нтр гүйж байж гайгуу болод еооо бариж идэх гэж байн лээ шд...... тэгэд хужаа нээх шижгийн еоо үнэр нтр бол еоо.....Монголдоо ирсэн чинь нөгөө Мэдвэдив нь явцан байхийн ***...... ...уулзах байсийн новш гэж манай Хасаа Саука 2 бол уулзад юм яриад зураг нтрээ авхулцан амжуулцан байгамдаа атархаж үхлээ........ би бол монголдоо маайр хайртай л да хэх......тэгэхдээ би бас хэдэн кэт авчирч зарад наймаа нтр хисэн шд хэхэ.......... тэгэхдээ л дахиж хужаа явахгүйээ... lob MGL

0 comments:

Post a Comment