Thursday, April 22, 2010

Вэзүүн мөртлөө үнэн үгс ►


Хэн нэгнээс урваад чам дээр ирсэн бол
Чамаас бас урваад хэн нэгэн рүү явна

(нэг удаа л урвасан бол дахиад ягад урвахгуй гэж)

Өнөөдөр үхэх юм шиг цэнгэ
Үүрд амьдрах юм шиг ажилла

(бас л үнэн шд ажилла тэгэхдэ цэнгэхээ мартаж болку)

Эрэгтэй хүний сэтгэл нь үнэнч, бие нь хуурамч
Эмэгтэй хүний сэтгэл нь хуурамч, бие нь үнэнч

(естой үнэн шүү)

цагаа тулахад бүгд амиа боддог
[яг л зураг авхуулчаад өөрийнхөө зургийг түрүүлж хайдаг шиг]

(өөрөөр хэлвэл зөвхөн өөртө итгэ!!)

Хойноос ирээд хот минийх, хотонд ирээд хонь минийх.

(иймэрхүү даварцан новш нар зөндөө л байдаг....үргэлж би хэн билээ, би ягад ингэж яваа билээ, хэн им болголоо, энэ хэн билээ......гэж бодож яв!! бүү давар!!!)

хэрвээ чи бид 2 арсланд хөөгдөж бх юм бол,
би арслангаас хурдан байх албагүй,
чамаас хурдан бхад л болно

(хахаах зөв л биздээ чамаас хурдан байхад надад хангалттай харин чи бол намайг хэзээч гуйцэхгүи гэдэгт би итгэлтээ)


Хайртай хүндээ хаягдсан бол,
цагийг нь олж анзаараагүй чиний л буруу.

(зөв зүгээр байгаа хүнийг хаяна гэж байхгүй.Эхлээд тэр хүн намайг хаяцан гэж бодохгүй тэр яагаад намайг хаяв? гэж бодох хэрэгтэй алда нь дээрээ суралц хэхэ)

Tahia uuriiguu dongodhoor ugluu boldog gej boddog,
tahiatai tahiagui ugluu boldog l bhku yu

(тэр хүн байсан байгагүй чи [би] амьдарсаар л байх болно...харин чамайг [намайг] өөригөө байхгүйд амьдарж чадку гж бодож байга бол тэр хүн харин чамгүйгээр[надгүйгээр] амьдарж чадку!!!)

Чамаас нэг удаа урвасан бол урвагчийн буруу.
Харин хоёр удаа урвасан бол цэвэр чиний буруу.
(нэг удаа урвахад нь уучилсан бол 2дох удаагаа урвах зуйл хилгэхгүи байх нь чамаас л шалтгалан)


та нар надаас өөрөөр бодож явдаг байж магадгүй.....энэ бол миний л бодол

3 comments:

Anonymous said...

dajgui shuu. chinii philosophy miniihtei adil yum bn bayarlalaa.

Anonymous said...

I liked it so much :)

Anonymous said...

dajq ugnuud bna,,,,

Post a Comment