Wednesday, July 28, 2010

Би тэнэг!


тэнэг, би тэнэг!
нэг хүнд дахин, дахин дурладаг!
тэнэг, би тэнэг!
нэг алдаагаа би дахин, дахин давтдаг!
тэнэг, би яах аргагүй юмтай!!
бүтэхгүй зүйлийг төсөөлдөг!!

тэнэг, би тэнэг!

түүнээс болж дахиад өвддөг!

одоо чамайг хараад би юу бодох вэ?

огт юу ч болоогүй мэт жүжиглэх гэж үү?
овоо босгоогүй бол шаазгай юунд суух вэ?

тэнэг шаазгайг чи өрөвдсөнгүй юу?
тэнэг, би үнэхээр тэнэг!
тиймээс миний зүрх үргэлж өвддөг!

тоглох ёсгүй тоглоомоор тоглох гэж оролддог үнэхээр тэнэг!
тэнэг, найз нь сумтай!

тэрийгээ мэдээд би гуниглана..

одоо гэхдээ ганцхан зүйлийг сайн сурлаа,

дахиад чи намайг ийм байхьг хэзээ ч хэзээ ч харахгүй!!!!!!!
чиний хулчгар зангийг чинь хараад бас шооллоо
дахиад чи хэзээ ч галаар тоглохыг хүсэхгүй!!!!!

1 comments:

Hosoo said...

Жоохон хүүхдүүд л галаар тоглодым :P

Post a Comment