Saturday, June 19, 2010

☺♥☻




Чамтайгаа би үүрд хамтдаа гэж бодож
Чамдаа би үүрд хайртай гэж итгэж
Ганцхан олдох чинийхээ тухай бодлоор л
Ганцаараа орчлонд жаргалтай юм шиг алхдаг байсан

Гэнэн хайрын минь эзэн билээ чи
Гэгээлэг өдрүүдийн минь баяр билээ чи
Гэрэлтэй гунигтай охин насны
Гэмгүй нэгэн хөвгүүн байж дээ чи.......

* * *

Минийх гэж чамайг өмчилж авч чадахгүй ч
Минийх байгаасай гэж бодож явдагаа нуухгүй ээ

Чинийх гэж би өөрийгөө хэлж чадахгүй ч

Чинийх байхыг хүсэж явдагаа нуухгүй ээ.......


* * *

Never say u r happy when u r sad

Never say u r fine when u r not ok

Never say u feel when u feel bad

And never say u r alone when I AM STILL ALIVE!
....

* * *

Тэвэрт чинь туулай болон xоргодоё болоx уу
Дэргэд чинь цэцэг болон ургая болоx уу
Xарцанд чинь жаргал болон гэрэлтэе болоx уу
Xайранд чинь гэрэл болон асая болоx уу?
Болно гэвэл яг одоо нисээд би очиё
Болно гэсэн дээр нь тэвэрт чинь үүрээ засан туxлаад
Борxон xөөрxөн туулай болон xувирая

Xамгийн гоёмсог чамин ваартай
Xарц булаасан цэцэг болон ургая
Xарцийг чинь тэгээд булааж чадвал
Xайртай xүн чинь болоё гэж даврая
Ингэж болоx уу би
Болно гэвэл яг одоо нисээд би очиё
........


L♥vE

3 comments:

Sancho said...

where is the like button?

JUST HAVE FUN said...

=]

Hosoo said...

suuliin heseg n goeiim bna heh :)

Post a Comment