Monday, May 10, 2010

Би хүн болжээ....


"өнөөдөр чиний үлдсэн амьдралийн эхний өдөр"

"надад сайн найз байдаг уу? гэж дотроо бодож суухаар би хуний сайн найз байж чаддагуу ? гэж өөрөөсөө асуу!"

"уншихаа боливол сэтгэхээ болино "


"Xун арагшаа xараx шаардлагагуй учраас л дагзандаа нудгуй юм."


"Зорилгогүй амьдарч байнаа гэдэг нь амьдарч байгаа хэрэг бус харин асар удаанаар үхэж байгаа хэрэг юм."


"алдахаас айдаг хүн амжилтаас асар хол бдаг"

"Агуу их хүмүүс сонсохыг гол болгодог. Өчүүхэн хүмүүс ярихыг гол болгодог. "

"юм бүхэнд даган баясаж толгой дохигч ноход надад хэрэггүй учир нь миний суудэр үүнийг чадамгай гүйцэтгэнэ"

"аз жаргал хvнийг бардам зангаас илvv сохор балай юм шиг болгодог юм"

"эрчүүдийг хамгийн сайн хөмүүжүүлэгч бол бүсгүй хун"

“nothing is impossible. you will always find a way out of the narrow alley. when you feel lonely, are you really alone? we all have 50,000 friends out here, so why not use them? no, not taking for granted…i mean ask them. dont be shy. look at everything postive, nothing negative, and you will always find a solution”

"you’re never in the darkness, there is always a light to help you find your way out"

"Жаргал цэнгэлийн замд хүн чанараа гээлгүй
Зовлон гунигийн далайд хөл алдан живэлгүй
Магтаал зэмлэл хоёрыг зэрэг даадаг болвол
"Би" хүн болжээ гэж чи өөртөө итгэ.."

1 comments:

Moonoo said...

Өө тгүл чи чинь ээжээсээ төрсийм байна

Post a Comment