Saturday, February 6, 2010

Aлга болчихсон.....


Яасан ч өвдөж, гомдож ханадаггүй сэтгэлэв дээ.. Тэрний бодлогширсон царайг хараад хэн нэгний тухай бодол харван орж ирлээ.. Тэр хэн нэгнийг бодож, түүнийгээ бодхоос ч сэтгэл нь өвдөх мэт.. Тийм хөндүүр... Сэтгэлд минь хүйтэн сум мэт харван орлоо.. Чамд л ганц хайртай, чамтай байсан мөчүүд хамгийн үнэтэй нь гэж тэр хэлсэн.. Гэсэн ч яагаад, харц нь тийм хүйтэн, үнсэлт нь бас шорвог байгаа юм бол оо.. Миний сүрчиг түүнд таалагдахгүй, надтай хамт байхдаа баярлахгүй байгаа нь юугсэн үгийн.. Зүгээр л намайг уйлуулхыг хүскү болхоороо, эсвэл надад хэцүү байгаа талаар бодоод л өдий хүртэл холдоогүй гэж үү.. Эсвэл би зүгээр л алга болоод өгөх нь зөв юм уу.. Угаасаа тэрэнд ямар ч хамаагүй гэсэн.. Үнэхээр хамаагүй юм бол би ч юу гэхэв дээ.. алга болохоос өөр арга надад үлдсэн гэж үү.. Эсвэл ингээд л, хүлээгээд л, шаналж, цөхөрч, уйлаад л байх юм уу.. [nipon']

3 comments:

Гэгээлэг said...

Овоо дориун нийтлэл байх чинь ээ таалагдлаа хэхэ
Би ер нь их нөлөөлсөн байна шүү чамд хэхэ. Нийтлэлүүдийг чинь хараад байхад овоо хөөрхөн оновчтой гоё хүч нэмсэн үгнүүд ихийг оруулсан байна

Moonoo said...

Хэхцссссссс өөрөө бичээгүй л байншд хаанаас хуссийн айн алдаа бага нтр... хахаха

Hosoo said...

Ингэж байгаал сурдийм гэнэлээ :D

Post a Comment