Thursday, September 3, 2009

love song!♥

энэ post-г нэг хүнд зориулав....... гое дуу.......
татах link

Bx ft egshiglen - love song
Галзуурах нь ээ чамгүйгээр солиорох нь ээ
Аз жаргал чи байсныг би анзаараагүй л явж дээ oh baby
Олон хүмүүс бидний тухай юу ярих нь гол нь биш
Ганцхан чамайг хайрлахад тэр зүйл сонин биш
Аз жаргалын элч ахиад ирэхгүй
Дараа ирнээ гээд буцааж чадахгүй нь би
Өө яах уу хонгор минь яах уу
Бас дахиад гуниглах уу
Аль эсвэл нууцаа дэлгэх үү
Дх: Явуулахгүй ээ би хайраа
Орхихгүй ээ би хайраа
Чадахгүй нь би чамайгаа
Буцаахгүй ээ би жаргал аа
Тэвчихгүй нь ээ би чадахгүй нь ээ би
Чамайг бусдын нэгэнд алдахыг зөвшөөрөхгүй
Ахиад гуниглахгүй ээ ахиад ганцаардахгүй ээ
Хүлээж байсан би энэ өдрийг my honey
Хайр дурлал ингэж ахиад ирэхгүй ээ
Дараа ирнэ гэсэн ч хүлээж чадахгүй
Өө яах уу хонгор минь яах уу
Бас дахиад гуниглаж би чадахгүй (санаа зовох хэрэггүй хайрт минь)
Дх:Явуулахгүй ээ би хайраа
Орхихгүй ээ би хайраа
Чадахгүй нь би чамайгаа
Буцаахгүй ээ би жаргал аа
Шанлалаар дүүрэн зүрхтэй үлдэхийг хүсэхгүй би
Шатаж дуусаагүй гал шиг шаналан үлдэхийг хүсэхгүй би
Дутуу амьдрал дутуу жаргал дутуу бүхнийг тэвчихгүй ээ
Хайр болж ирсэн энэ ариухан сэтгэлдээ хамтдаа хамтдаа
Энэ дуу бол...
Дх:Хайр нь явуулахгүй ээ би хайраа
Орхихгүй ээ би хайраа
Чадахгүй нь би чамайгаа
Буцаахгүй ээ би жаргал аа
Чи минь надаас битгий холдоорой холдоорой хайрт минь
My baby my honey my baby oh honey my baby
Энэ дуу бол хайрын дуу

0 comments:

Post a Comment